středa 3. února 2016

kaťátka

Není to tak, že bych nic nového nevytvářela. Ale na přání šité kousky se neustále opakují a tak jsem toho poslední dobou moc nevyfotila. Ale včera jsem se chtěla trošku odreagovat a šmikla jsem dvoje klučičí kaťátka.
Tento střih mám poslední dobou čím dál tím radši. Prdeláčky sice stále vedou pro svou prostornost, ale snad toho našeho Orlíka jednou odplenkujeme a pak mu budou až moc velké a tak hledám nový oblíbený střih - jímž je nyní Minikrea.



A pak ještě nějaký ten holčičí kousek, jedny prdeláčky na přání zákaznice a dvoje legínky. Včera jsem ještě přepadla Flex-tex a nalovila další krásné dětské úplety (už se suší na topení a večer snad stihnu šmiknout) a tak se může Malina konečně také těšit na nějaký ten nový hadřík - potřebuje též pomalu obnovit svou školní garderóbu.



Krásnou středu!

Žádné komentáře:

Okomentovat