pátek 17. října 2014

laclíky z kojoplyše

Dlouho jsem nevěděla, co ušít tento týden do Bee my Baby sew along.. Bodýčka nešiju, overálek tu sice nastříhaný mám, ale to by mi trvalo moc dlouho a na to čas není.. Až mě trkly laclíky. Pořád nám chyběl kousek do garderóby, který by ladil s cyklistickou čepkou a nákrčníkem. A tak vznikly laclíky z kojeneckého plyše, podšité biobavlněným úpletem z Lillestoffu. Jen velikost jsem mohla střihnout větší.. Při Orlíkově 67cm je mu vel. 74 tip ťop.. :-D






5 komentářů:

  1. Fešák :-) i ta čepička s koly se mi strašně líbí. Hned jsem musela látku taky ukořistit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no je fakt bozi!! jen mi uz zbyl jen midipidi kousek na leto na predek trika.. :-(
    jeste doufam, ze se mi nekdy postesti s temi kniry, ty jsou taky fajn!

    OdpovědětVymazat
  3. Tu myslím měli na šití nití :-)

    OdpovědětVymazat