středa 8. února 2012

softshellky nr. 3 a spol.

Ve své sbírce látek jsem odhalila zapomenutý červený softshell. Přišlo mi to docela vhod, neboť se Malině nějak povytáhly nožky a stávající gatě jí začínají být krátké. A aby nezůstalo jen u kalhot, tak jsem k nim ještě narychlo ušila opět podle střihu Antonia zbytkové tričko a  nahřívací polštářek naplněný bio pohankovýma šlupkama.






Střih: tričko Antonia - Farbenmix, vel. 98-104
kalhoty Isabelle (upravený střih) - Farbenmix, vel. 86-92
pohankový polštářek - vlastní střih

3 komentáře:

  1. hmmm, ten červený soft není zas tak marný... A mochomůrky jsem ještě nikam nenažehlila. Vypadají taky fajn. Ale potřebuju napřed vyšít, co mám tady.
    A sovička moc pěkná. Kde se shání pohankové slupky? Já dávala do pytlíčku obyč. rýži. Funguje taky dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pohanku mam z bio kramku, je to za kacku. jojo, na ten soft jsem uplne zapomnela. je to ten s sedym flisem, snad z uplne prvni hromadky. jsem zvedava, jak bude vypadat ten s cernym, ten jsem si vzala ted.. a muchomurky uz mame na druhych katatech :-D

      Vymazat
  2. was für eine schöne Kombi!
    Und der Eulenbaumler. . . ich liebe so Details.
    Lg.Sabine

    OdpovědětVymazat